
ב-5 השנים האחרונות שיווקנו בהצלחה עשרות פרויקטים של נדל"ן ומאות יח"ד דרך הדיגיטל, היו קמפיינים מוצלחים,
היו כאלו שלא. מה שחשוב - למדנו המון.
במאמר הזה זיקקנו את כל המרכיבים הקריטיים
לקמפיין מוצלח:
איפה נקודות הכשל שקמפיין דיגיטל עלול ליפול בהן,
ואיך להעלות משמעותית את אחוז ההמרה ולייצר מכירות באופן סיסטמטי.
איך לשווק נדל"ן בדיגיטל ולהצליח: הצ'קליסט המלא.

עשה ואל תעשה - 10 המרכיבים הקריטיים לשיווק נדל"ן בדיגיטל:
1. אסטרטגיית שיווק
נכון: חושבים לפני שמבצעים. לפני התנעה של הקמפיין - יושבים לתכנן.
מי קהל היעד שלי? מה נקודות החוזקה או החולשה של הפרוייקט? מי המתחרים?
מה הקריאייטיב שימשוך את הלקוחות הנכונים?
לא נכון: יהיה בסדר - ממילא כל הפרוייקטים מוכרים בסוף אותו דבר, אז מספיק שנגיד
משהו על חלום ונוף ומפרט עשיר, תתקדמו בשיווק חבל על הזמן.
2. תכנית שיווקית
נכון: כדי להצליח חייבים להציב יעדים ברורים ומדידים.
למשל - מהו אחוז ההמרה הרצוי או אפילו סביר לפרוייקט, מה אחוז ההמרה הממוצע בשוק, הערכת כמות הלידים עד למכירה, הערכת סיכונים, גיבוש חלופות ותכניות מגירה.
לא נכון: כדי להצליח חייבים תקציב גדול, ולרוץ איתו חזק, זה יחזיר הרבה לידים.



3. חומרים שיווקיים מתאימים
נכון: סרטונים, תמונות, וטקסטים שמפורסמים במדיה צריכים להיות אותנטיים וחכמים, ומותאמים למסרים ולקהל היעד.
לא נכון: תמונות גנריות ומשפחה מחייכת מתוך מאגר תמונות
לקניה באינטרנט (שאטרסטוק) זה לא חומר שיווקי שעליו בונים קמפיין.
4. גמישות
נכון: היתרון העצום בדיגיטל זה ביכולת להפיק לקחים במהירות ולהתעדכן תוך כדי תנועה. אופטימיזציה של הקמפיין חייבים לבצע באופן קבוע ויומיומי מתוך מידע שמתקבל און ליין, כדי לטייב את איכות הלידים, ולחדד את חיצי הקמפיין בדיוק למקומות הנכונים.
לא נכון: לעבוד ללא הפקת לקחים, "לתזמן פרסומים" מראש ולא לבצע שיפורים לפי פידבק אמיתי מהשטח.
5. שימוש מושכל בכלי הפרסום
נכון: בעולם הדיגיטל יש מגוון רחב מאוד של כלים, וכדי לעשות קמפיין שיפגע בול, חובה להכיר באופן עמוק את כל אפשרויות המדיה, ומה מתאים ונכון עבור כל אתגר.
פייסבוק, גוגל, טאבולה, אאוטבריין ועוד, הם עולמות רחבים שבכל אחד מהם מערכות שונות ליעדים שונים. כדי לנצח צריך להתאים את כלי הנשק למלחמה.
לא נכון: שימוש בכלי פרסום ללא הבנה מעמיקה בהם "תעשה לי אינסטגרם שמעתי
שזה עובד.."
6. בקרת תקציב
נכון: הגדרת את מסגרת התקציב הכוללת לקמפיין השיווק בדיגיטל, מצויין. אבל, יש עדיין הרבה מה לעשות. אנליזה עקבית לאורך הקמפיין תוודא שיש תמורה שראויה להשקעה (גם בפריזמה יומית שבועית וחודשית), ותרגיע אותנו שהכסף עושה את העבודה ולא מתבזבז.
לא נכון: כשתקציבי השיווק נשפכים ללא בקרה הדבר גורם לתסכול,
ולהורדת תקציב גורפת, וממילא לפגיעה באפקטיביות של הקמפיין.
7. מיקוד במכירה ולא בלידים
נכון: כמות גדולה של לידים היא לא בהכרח סיפור הצלחה. לידים זה בסך הכל הצעד הראשון בדרך אל המטרה - שהיא המכירה עצמה. האם הלידים שלנו איכותיים?
האם יש פקטור שמפיל אותם בדרך?
כמו שכל איש מכירות טוב יודע, עדיף ליד אחד טוב ומדוייק מאשר 20 לידים לא בשלים. ולכן במצב של אחוז גבוה של לידים "פח" כנראה שנעדיף להשקיע את המאמץ בטיוב לידים ובסינון איכותי מאשר להמשיך לקבל כמות גדולה של לידים.
לא נכון: כשעושים הכל כדי להביא כמה שיותר מתעניינים, מתוך הנחת מוצא שיהיו מהם שיתקדמו לרכישה. ובכן, מסתבר שהכמות ממש לא מפצה על האיכות,
והיא בדרך כלל רק תוצאה של בזבוז כסף.
עודף של פונים לא רלוונטים רק יוצר מסך עשן ומקריס את המערכת שצריכה לטפל בכולם, ומקטין את הפניות והזמינות שלך לטיפול במקרים שבאמת פוטנציאלים
ובשלים לרכישה.
8. מענה מהיר
נכון: רוכש פוטנציאלי שנחשף לפרסום שלך, והשאיר פרטים חייב לקבל קשר ממך בזמן קצר ביותר - אם אפשר אפילו תוך דקות. ולכן יש לייצר מנגון חכם שמתריע על כל ליד אצל אנשי המכירות בזמן אמת ומאפשר טיפול מהיר בליד, בעודו חם.
לא נכון: יצירת קשר עם ליד באיחור מקררת אותו ופוגעת לו במוטיבציה להתקדם למכירה (אחוזי המרה נמוכים). וגרוע מכך, לאחר שמילא פרטים אצלך, מערכות הפרסום מציגות לו ללא הפסק פרסומים של מתחרים, כך ששבמקרה כזה אתה משלם על הליד אבל המתחרים קוצרים את התוצאות.
9. ניהול לידים - מסע לקוח מסודר
נכון: פרוייקט נדל"ן זה עניין של מאות ואלפי לידים, ולכן ניהול רשימת לידים חייבת להיות עם מערכת crm מתאימה עם תיעוד מסודר ומפורט, כולל מעקב וסטאטוס מעודכן בשילוב תזכורות אוטומטיות.
לא נכון: כשאין מערכת crm מסודרת עם נוטיפיקציות, הלידים פשוט נופלים מהמשפך. ברגע שמתעניין יצא משרשרת ההתקדמות או לא יקבל מענה ראוי רק בגלל רשלנות או חוסר תשומת לב
10. חווית לקוח חיובית - מבוססת אוטומציה
נכון: ניתוב של הלקוח שלך למסלול אוטומטי החל מהשארת הליד ועד לתיאום אונליין של פגישה באתר, ובנוסף, הנגשה של כל החומר של הפרויקט, כולל למשל וידאו סיור בדירה לדוגמא, עם תזכורות אוטומטיות. העברת שדר של רצינות "בישול המתעניינים" וסגירת עניינים מהירה וחלקה הרבה יותר.




דירות גדולות ומרווחות בתכנון מעולה ובמפרט איכותי
25 דקות מירושלים, במרכז יישובי בנימין.
קהילה גדולה ומגוונת, עם מוסדות חינוך ותרבות
כל מה שאתם מחפשים למשפחה שלכם
על הפרוייקט
מפרט טכני
חשמל
-
חשמל תלת פאזי
-
דוד שמש 200 ל'
-
מפסקי גביס / או שו"ע
-
אינטרקום
-
2 שעוני שבת
-
חימום דקו היט
-
מיזוג מרכזי בכל הבית

גינה
-
שביל אבנים משתלבות
-
משטח מרוצף בגינה
-
ברז בגינה
-
ברז השקיה במרפסות
-
אדמה גננית (בדירות גן)

ריצוף
-
ריצוף גרניט פורצלן 60*60
-
ריצוף אנטי סליפ בחדרי הרחצה 33*33

הכנה לתנור חשמלי באמבטיה

-
חיפוי חדרי אמבטיה עד גובה 2 מ'
-
כיור נטילת ידיים
ציפוי אבן
-
דלת פלדלת בכניסה לדירה
-
אינטרקום
-
מעקה זכוכית במרפסות

חלונות ותריסים
-
חלונות אלומיניום+בידודית
-
תריסי אלומיניום עם בידוד תרמי
-
תריס חשמלי בסלון + מנגנון שבת
-
רשתות בחלונות

מטבח
-
כ-9 מטר ארונות מטבח איכותיים
-
עליונים ותחתונים
-
שיש קיסר
-
2 כיורים בהתקנה שטוחה
-
הכנה למדיח כלים

אמבטיה
-
ארונות אמבטיה
-
ברזי פרח של חמת
-
אסלות תלויות

דירות בבניין 1
דירות בבניין 2
בזכות המיקום, הקהילה ואיכות החיים
עפרה – היישוב המבוקש בבנימין
עכשיו זה אפשרי!
קהילה גדולה ומגוונת, מוסדות חינוך ותרבות,
נגישות וקרבה לירושלים ולכל היישובים באזור,
אלה רק חלק מהסיבות שהביאו לכאן 800 משפחות.
אחרי שנים של המתנה – עכשיו זה אפשרי, ובגדול!
על הסביבה
על היזמים
אתם מוזמנים להצטרף אלינו להצלחה בפרויקט שלב ב׳, שלב א׳ נמכר. בלב הישוב עפרה 90 דירות עם מפרט טכני עשיר ומגוון, גדלי דירות שונים והכל במרחק נסיעה של 20 דקות מירושלים

חברת ש.א.ג (ולול) בניה ופיתוח בע"מ
הוקמה בשנת 1985 ע"י צבי אייכל וזאב הורביץ, אנשי מקצוע מתחום הבניה, בעלי ניסיון רב ועשיר בתחום המקצועי, ובעלי מחויבות לשירות ואיכות.
החברה קמה במטרה לענות על הצורך בבניה איכותית ואמינה תוך מתן שירות בסטנדרט הגבוה ביותר, והיא פועלת למימוש אידיאולוגיה זו בכל הפרויקטים העוברים תחת ידיה.
כחלק מסטנדרט השירות והאמינות, כל לקוח מקבל יחס אישי והופך לחלק בלתי נפרד מאחריותה של החברה. המשמעות היא כי בכל בעיה שעלולה לצוץ, הפניה תענה ע"י מחלקת שירות הלקוחות תוך 24 שעות מרגע הפניה.
החברה מקפידה על ביצוע עבודות ברמה גבוהה תוך שימוש בלעדי במוצרים בעלי תו תקן ישראלי, ברמת איכות וגימור ראויה. את הפרויקטים שלנו תוכלו לזהות בקלות על פי טביעת האצבע היחודית של שימת לב לפרטים הקטנים, ללא עיגול פינות.
מאז הקמתה, רואה החברה חשיבות בערכי ישוב הארץ, ועל כן עוסקת בייזום וביצוע פרויקטי בנייה שונים ברחבי הארץ, תוך שימת דגש על ישובי יהודה ושומרון.
במסגרת עבודתה, בנתה ובונה חברת ש.א.ג (ולול) שכונות מגורים בבניה צמודות קרקע, בבניה רוויה, וכן מבני ציבור ומוסדות חינוך.
החברה מבצעת פרויקטים הן כיזם והן כקבלן מבצע, דבר המקטין את מספר המעורבים בפרויקט ומאפשר התנהלות יעילה מול גורם אחד. החברה ביצעה בשיטה זו פרויקטים רבים עבור מזמינים שונים ובכלל זאת ישובים קהילתיים, מועצות אזוריות ועוד.
חברת ש.א.ג (ולול) הינה חברת הביצוע הגדולה ביותר ביהודה ושומרון, מאחוריה עשרות פרויקטים מאוכלסים ואלפי דיירים מרוצים. החברה מעסיקה כיום מעל 40 מהנדסים והנדסאים בתפקידי ניהול ופיקוח באתריה השונים.

תנועת ההתיישבות אמנה
על ידי חברת הבת שלה "בנייני בר אמנה" יוזמת ומובילה פרויקטים של בנייה למגורים ביישוביה וברחבי יישובי יש"ע.
לבנייני בר אמנה עשרות פרויקטים ברחבי יו"ש, הגליל והנגב, ומוניטין בנייה של אלפי יחידות דיור.
בשנים האחרונות, הקו המנחה את בנייני בר אמנה הוא בנייה מדורגת או רוויה, בנוסף לצמודי הקרקע. לתושבי היישוב ולמשתכנים הפוטנציאליים יש משקל רב בהכרעה על דגם הבית, מבנה השכונה ושאר הגורמים המושפעים ברובם מאופיו של היישוב.
בנייני בר אמנה, כיזם, מעסיקה את טובי החברות המתמחות בבניית שכונות צמודות קרקע, ומלווה את הפרויקטים השונים על ידי חברות הנדסיות המפקחות על התהליך בשלביו השונים.
כחלק ממדיניות איכות השירות, ניסחה החברה אמנת שירות, המגדירה את תפיסת השירות החדשה ואת מחויבות בנייני בר אמנה כלפי לקוחותיה: שקיפות מלאה ואספקת מידע אמין, שרות זמין ויעיל של אנשי מקצוע, אדיבות והקשבה ללקוח, פתיחות לרעיונות חדשים, תמיכה במפעל ההתיישבות ומעל לכל- התחייבות לבניה ולפיתוח ברמה גבוהה.
