
ב-5 השנים האחרונות שיווקנו בהצלחה עשרות פרויקטים של נדל"ן ומאות יח"ד דרך הדיגיטל, היו קמפיינים מוצלחים,
היו כאלו שלא. מה שחשוב - למדנו המון.
במאמר הזה זיקקנו את כל המרכיבים הקריטיים
לקמפיין מוצלח:
איפה נקודות הכשל שקמפיין דיגיטל עלול ליפול בהן,
ואיך להעלות משמעותית את אחוז ההמרה ולייצר מכירות באופן סיסטמטי.
איך לשווק נדל"ן בדיגיטל ולהצליח: הצ'קליסט המלא.

עשה ואל תעשה - 10 המרכיבים הקריטיים לשיווק נדל"ן בדיגיטל:
1. אסטרטגיית שיווק
נכון: חושבים לפני שמבצעים. לפני התנעה של הקמפיין - יושבים לתכנן.
מי קהל היעד שלי? מה נקודות החוזקה או החולשה של הפרוייקט? מי המתחרים?
מה הקריאייטיב שימשוך את הלקוחות הנכונים?
לא נכון: יהיה בסדר - ממילא כל הפרוייקטים מוכרים בסוף אותו דבר, אז מספיק שנגיד
משהו על חלום ונוף ומפרט עשיר, תתקדמו בשיווק חבל על הזמן.
2. תכנית שיווקית
נכון: כדי להצליח חייבים להציב יעדים ברורים ומדידים.
למשל - מהו אחוז ההמרה הרצוי או אפילו סביר לפרוייקט, מה אחוז ההמרה הממוצע בשוק, הערכת כמות הלידים עד למכירה, הערכת סיכונים, גיבוש חלופות ותכניות מגירה.
לא נכון: כדי להצליח חייבים תקציב גדול, ולרוץ איתו חזק, זה יחזיר הרבה לידים.



3. חומרים שיווקיים מתאימים
נכון: סרטונים, תמונות, וטקסטים שמפורסמים במדיה צריכים להיות אותנטיים וחכמים, ומותאמים למסרים ולקהל היעד.
לא נכון: תמונות גנריות ומשפחה מחייכת מתוך מאגר תמונות
לקניה באינטרנט (שאטרסטוק) זה לא חומר שיווקי שעליו בונים קמפיין.
4. גמישות
נכון: היתרון העצום בדיגיטל זה ביכולת להפיק לקחים במהירות ולהתעדכן תוך כדי תנועה. אופטימיזציה של הקמפיין חייבים לבצע באופן קבוע ויומיומי מתוך מידע שמתקבל און ליין, כדי לטייב את איכות הלידים, ולחדד את חיצי הקמפיין בדיוק למקומות הנכונים.
לא נכון: לעבוד ללא הפקת לקחים, "לתזמן פרסומים" מראש ולא לבצע שיפורים לפי פידבק אמיתי מהשטח.
5. שימוש מושכל בכלי הפרסום
נכון: בעולם הדיגיטל יש מגוון רחב מאוד של כלים, וכדי לעשות קמפיין שיפגע בול, חובה להכיר באופן עמוק את כל אפשרויות המדיה, ומה מתאים ונכון עבור כל אתגר.
פייסבוק, גוגל, טאבולה, אאוטבריין ועוד, הם עולמות רחבים שבכל אחד מהם מערכות שונות ליעדים שונים. כדי לנצח צריך להתאים את כלי הנשק למלחמה.
לא נכון: שימוש בכלי פרסום ללא הבנה מעמיקה בהם "תעשה לי אינסטגרם שמעתי
שזה עובד.."
6. בקרת תקציב
נכון: הגדרת את מסגרת התקציב הכוללת לקמפיין השיווק בדיגיטל, מצויין. אבל, יש עדיין הרבה מה לעשות. אנליזה עקבית לאורך הקמפיין תוודא שיש תמורה שראויה להשקעה (גם בפריזמה יומית שבועית וחודשית), ותרגיע אותנו שהכסף עושה את העבודה ולא מתבזבז.
לא נכון: כשתקציבי השיווק נשפכים ללא בקרה הדבר גורם לתסכול,
ולהורדת תקציב גורפת, וממילא לפגיעה באפקטיביות של הקמפיין.
7. מיקוד במכירה ולא בלידים
נכון: כמות גדולה של לידים היא לא בהכרח סיפור הצלחה. לידים זה בסך הכל הצעד הראשון בדרך אל המטרה - שהיא המכירה עצמה. האם הלידים שלנו איכותיים?
האם יש פקטור שמפיל אותם בדרך?
כמו שכל איש מכירות טוב יודע, עדיף ליד אחד טוב ומדוייק מאשר 20 לידים לא בשלים. ולכן במצב של אחוז גבוה של לידים "פח" כנראה שנעדיף להשקיע את המאמץ בטיוב לידים ובסינון איכותי מאשר להמשיך לקבל כמות גדולה של לידים.
לא נכון: כשעושים הכל כדי להביא כמה שיותר מתעניינים, מתוך הנחת מוצא שיהיו מהם שיתקדמו לרכישה. ובכן, מסתבר שהכמות ממש לא מפצה על האיכות,
והיא בדרך כלל רק תוצאה של בזבוז כסף.
עודף של פונים לא רלוונטים רק יוצר מסך עשן ומקריס את המערכת שצריכה לטפל בכולם, ומקטין את הפניות והזמינות שלך לטיפול במקרים שבאמת פוטנציאלים
ובשלים לרכישה.
8. מענה מהיר
נכון: רוכש פוטנציאלי שנחשף לפרסום שלך, והשאיר פרטים חייב לקבל קשר ממך בזמן קצר ביותר - אם אפשר אפילו תוך דקות. ולכן יש לייצר מנגון חכם שמתריע על כל ליד אצל אנשי המכירות בזמן אמת ומאפשר טיפול מהיר בליד, בעודו חם.
לא נכון: יצירת קשר עם ליד באיחור מקררת אותו ופוגעת לו במוטיבציה להתקדם למכירה (אחוזי המרה נמוכים). וגרוע מכך, לאחר שמילא פרטים אצלך, מערכות הפרסום מציגות לו ללא הפסק פרסומים של מתחרים, כך ששבמקרה כזה אתה משלם על הליד אבל המתחרים קוצרים את התוצאות.
9. ניהול לידים - מסע לקוח מסודר
נכון: פרוייקט נדל"ן זה עניין של מאות ואלפי לידים, ולכן ניהול רשימת לידים חייבת להיות עם מערכת crm מתאימה עם תיעוד מסודר ומפורט, כולל מעקב וסטאטוס מעודכן בשילוב תזכורות אוטומטיות.
לא נכון: כשאין מערכת crm מסודרת עם נוטיפיקציות, הלידים פשוט נופלים מהמשפך. ברגע שמתעניין יצא משרשרת ההתקדמות או לא יקבל מענה ראוי רק בגלל רשלנות או חוסר תשומת לב
10. חווית לקוח חיובית - מבוססת אוטומציה
נכון: ניתוב של הלקוח שלך למסלול אוטומטי החל מהשארת הליד ועד לתיאום אונליין של פגישה באתר, ובנוסף, הנגשה של כל החומר של הפרויקט, כולל למשל וידאו סיור בדירה לדוגמא, עם תזכורות אוטומטיות. העברת שדר של רצינות "בישול המתעניינים" וסגירת עניינים מהירה וחלקה הרבה יותר.
Privacy Policy for kashit
Privacy Policy
Last updated: August 26, 2022
This Privacy Policy describes Our policies and procedures on the collection, use and disclosure of Your information when You use the Service and tells You about Your privacy rights and how the law protects You.
We use Your Personal data to provide and improve the Service. By using the Service, You agree to the collection and use of information in accordance with this Privacy Policy..
Interpretation and Definitions
Interpretation
The words of which the initial letter is capitalized have meanings defined under the following conditions. The following definitions shall have the same meaning regardless of whether they appear in singular or in plural.
Definitions
For the purposes of this Privacy Policy:
-
Account means a unique account created for You to access our Service or parts of our Service.
-
Affiliate means an entity that controls, is controlled by or is under common control with a party, where "control" means ownership of 50% or more of the shares, equity interest or other securities entitled to vote for election of directors or other managing authority.
-
Application means the software program provided by the Company downloaded by You on any electronic device, named kashit
-
Company (referred to as either "the Company", "We", "Us" or "Our" in this Agreement) refers to kashit, yaqinton 11 geva binyamin jerusalem israel.
-
Country refers to: Israel
-
Device means any device that can access the Service such as a computer, a cellphone or a digital tablet.
-
Personal Data is any information that relates to an identified or identifiable individual.
-
Service refers to the Application.
-
Service Provider means any natural or legal person who processes the data on behalf of the Company. It refers to third-party companies or individuals employed by the Company to facilitate the Service, to provide the Service on behalf of the Company, to perform services related to the Service or to assist the Company in analyzing how the Service is used.
-
Usage Data refers to data collected automatically, either generated by the use of the Service or from the Service infrastructure itself (for example, the duration of a page visit).
-
You means the individual accessing or using the Service, or the company, or other legal entity on behalf of which such individual is accessing or using the Service, as applicable.
Collecting and Using Your Personal Data
Types of Data Collected
Personal Data
While using Our Service, We may ask You to provide Us with certain personally identifiable information that can be used to contact or identify You. Personally identifiable information may include, but is not limited to:
-
Email address
-
First name and last name
-
Phone number
-
Usage Data
Usage Data
Usage Data is collected automatically when using the Service.
Usage Data may include information such as Your Device's Internet Protocol address (e.g. IP address), browser type, browser version, the pages of our Service that You visit, the time and date of Your visit, the time spent on those pages, unique device identifiers and other diagnostic data.
When You access the Service by or through a mobile device, We may collect certain information automatically, including, but not limited to, the type of mobile device You use, Your mobile device unique ID, the IP address of Your mobile device, Your mobile operating system, the type of mobile Internet browser You use, unique device identifiers and other diagnostic data.
We may also collect information that Your browser sends whenever You visit our Service or when You access the Service by or through a mobile device.
Use of Your Personal Data
The Company may use Personal Data for the following purposes:
-
To provide and maintain our Service, including to monitor the usage of our Service.
-
To manage Your Account: to manage Your registration as a user of the Service. The Personal Data You provide can give You access to different functionalities of the Service that are available to You as a registered user.
-
For the performance of a contract: the development, compliance and undertaking of the purchase contract for the products, items or services You have purchased or of any other contract with Us through the Service.
-