top of page

החנות האינטרנטית המושלמת: 
במקום עבודה ידנית - סיסטם אוטומטי למכירות וחווית לקוח.

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram

יהושע שילה  25.05.2021

A.png

הקמתם חנות אינטרנטית, השקעתם בשיווק והמכירות נכנסות,
אבל מסתבר שהעבודה מסביב פשוט לא נגמרת.
שליחת מבצעים וקופונים ללקוחות, העברת ההזמנות לחברת המשלוחים,
עבודה ידנית מול המלאי ודאגה לכל שלב במסע הלקוח,
אלו תהליכים מתישים שאוטומציה חכמה בחנות שלכם יכולה לעשות במקומכם.

אוטומציה לאיקומרס - השקעה סופר משתלמת - שחוסכת ומכניסה עשרות אלפי ש"ח בשנה

3.png

חנות אינטרנטית שמוכרת ללקוחות בעצמה זה חלום של כל עסק

הלקוחות מגיעים מכל הארץ, בוחרים את המוצרים ומבצעים הזמנה
ותהליך המכירה פשוט ומתנהל בעצמו ללא מגע יד אדם.
הקמת חנות איקומרס בהשקעה של סכום ראשוני לא קטן 
כדי לקבל מערכת שלמה ומסונכרנת שתבצע את כל שלבי המכירה.

אבל, האם זה באמת ככה?

כל מי שיש לו חנות אינטרנטית, יודע שהמציאות קצת יותר מורכבת,
בין אם החנות שלכם נמצאת על פלטפורמה שהבטיחה "את כל מה שצריך בחנות"
ובודאי אם זו חנות שפותחה על ידי מעצב אתרים,
מהנסיון שלנו עם לקוחות - במקרים רבים מסתבר שנשארו תחומים שלא מכוסים כמו שצריך.

למשל:

צריך לחזור ללקוחות שמילאו עגלה ולא רכשו, לנסות להציע להם הנחה.
לשלוח חשבוניות ללקוחות, לבדוק אם המוצר קיים במלאי. 
לפתוח הזמנה בחברת שליחויות, לדווח ללקוח שההזמנה נשלחה. לעדכן את המלאי.. ועוד ועוד. 
הפעולות האלה מצריכות מאיתנו משאבי זמן וכוח אדם לפעולות מתישות ולא סיסטמטיות (עם סיכוי גבוה לטעויות בדרך).

מה עושים?

מחברים לחנות חבילת אינטגרציות ותהליכים אוטומטיים

והופכים את החנות למערכת אחת משומנת מקצה לקצה.
החל משלב השיווק, הוספה לעגלה, קופונים, סליקת אשראי, הוצאת חשבונית, דיווח לחברת שילוח, עדכון המלאי, דיוור ללקוח, קבלת משוב והמלצה מהלקוח. הכל באופן אוטומטי!
כך מגדילים בקלות את המכירות בעשרות אחוזים, מייעלים תהליכי עבודה ומייצרים שקט וסדר, בזמן שהלקוחות יקבלו את מקסימום השירות.

2.png
1.png

אלו האינטגרציות שחייבות להיות מחוברות בכל חנות אינטרנטית:

מסע לקוח אוטומטי:

חווית הקניה של מבקר בחנות אינטרנטית יכולה לכלול אינטראקציה רבה מבוססת לקוח
בליווי צמוד ואקטיבי בחנות, בתמיכה מהודקת ואישית ללקוח און ליין תוך כדי הקניה ולאחריה,

מגביר את המכירות בעשרות אחוזים.

לדוגמא: שימוש בקופוני הנחה מידיים ובהודעות מותאמות לפרופיל הלקוח כמו ימי הולדת והרגלי קניה, ותגובה מהירה לאירועים כמו נטישות עגלה, יציאה מהחנות ועוד.

ניהול מלאי חכם:

ניהול המלאי זו הליבה של החנות האינטרנטית, והשליטה על כל הכמויות והמוצרים וההזמנות מספקים.

כל זה מוכרח להתבצע באופן אוטומטי מדוייק וללא בזבוז זמן, עם אינטגרציה מלאה לאתר ובהתאמה מדוייקת של הסחורה המוצגת למלאי המחסן, כאשר כל עדכון במלאי משפיע על האתר וכל רכישה באתר גורעת את המלאי.

פיצ'רים אופציונליים נוספים הינם פיקוח ועדכון שינויים בכניסה וביציאה של סחורה כולל דשבורד ניהול, התראות על כמויות חריגות, והזמנות אוטומטיות למלאי שעומד להסתיים.

 

התוצאה: פחות עבודה ידנית מיותרת וטעויות אנוש, ויצירת סדר ושליטה מלאה בכמויות ובהזמנות.

שילוח אוטומטי:

אין צורך לפתוח הזמנה בחברת השליחויות עבור כל הזמנה,
ואין צורך ליזום פניה לעדכון הלקוח.
הרישום עבור כל רכישה בחברת המשלוחים מתבצע באופן אוטומטי ומיידי, 
במקביל נשלח דיווח ועדכון ללקוח על כל שלבי המשלוח. 
התוצאה: פחות עבודה, ואקסטרה שירות וטעם טוב ללקוח - שמעודכן בכל שלב ורגוע בקשר להזמנה.

עדיין עובדים ידנית? התקדמו לחנות אינטרנטית אוטומטית לחלוטין.

 

עם חיסכון ממוצע של כשעתיים עבודה ידנית ביום, 
ורווח ממוצע של 30% יותר הכנסות לפחות,
ברור מדוע כדאי לעבור לניהול אוטומטי אמיתי של כל תהליכי החנות.


רוצים לקחת את החנות שלכם לרמה הבאה?


 

פרוייקטים

שוקראן

וויני

סתיו לד

אמנה

ברנינה

ארץ ציוד מחנאות

תפריט

לקוחות

פרוייקטים

שווה לקרוא

צור קשר

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Whatsapp
לוגו לבן.png
bottom of page